Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


0

Teknisk Support
Har du spørsmål eller trenger hjelp med ditt Epson produkt vennligst kontakt oss på:
Telefon: 815 35 180 

Åpningstider er mandag til fredag fra 09:00-18:00
 
Ved spørsmål til teknisk support vennligst ha følgende data tilgjengelig:
Modell
Serienummer
Kjøpsdato
Kundenummer (om du tidligere har vært i kontakt med teknisk support)

0

Link til Epson Support

0
Alle service og garanti saker skal registreres via Eizo´s web av sluttkunde.
Registreringen utføres av sluttbruker eller forhandler.

Husk å få med kjøpsdato, serienummer, driftstimer, modell, og navn, adresse, email og tlf.
Eizo serviceavdeling tar så direkte kontakt med sluttkunde.

0

Telefon: + 46 8 594 105 00

0

Link til Eizo Servicebestilling

0

Opplever du problemer med ditt Datacolor produkt, tar du kontakt direkte med Datacolor Support.

0

Kontaktinformasjon

Phone: +41 44 835-3830
Fax: +41 44 835-3820
Support Hotline: +800 70080070

mail: customerservice@datacolor.com

0

Link til Datacolor sine supportsider

0

Har du en defekt Crumpler bag eller sekk, så tar du konakt med oss direkte.

 0

Kontaktinformasjon:

Profil Data AS

Stanseveien 4

0975 Oslo

Tlf: 22 90 27 90

Mail: info@profildata.no